Roelien

Een Puppy...
Gepost door : Roelien met ip: 86.82.7*
Op: 14/07/2006 11:32
Een Puppy…


Hoofdstuk 1.
,, Maar ik heb geen zin mama,’’ jammer ik.,, Je zal wel moeten meid, en je hoeft dat ding maar voor een paar maand, het is alleen maar om te zien of het beter gaat,’’ zegt me moeder op een toon dat me niet aan staat. Ik moet vandaag weer eens naar de ortho, maar dit keer kom ik dan thuis met een stom geval in me mond! Ik wil dat niet, me hele leven word anders, haast niemand meer bij mij op school heeft een beugel. En dan loop ik pas voor gek, ik loop nu al voor gek maar dan is het nóg erger.,, Mam, ga dan mee,’’ zeik ik dan.,, Want ik wil al helemaal niet alleen, ik weet niet eens de weg daarheen alleen te vinden,’’ lieg ik.,, Nee, lieverd, je weet dat ik niet mee kan gaan,’’ zegt me moeder.,, Omdat je naar je vrienden zal gaan? Nou net of dat zo belangrijk is, ik dacht wel dat ik heel wat belangrijker ben,’’ zeg ik op een boze manier.,, Maar schatje, je bent ook veel belangrijker voor me,’’ zegt me moeder en ze slaat een arm om me heen.,, Nou niet dus, anders ging je wel met mij mee naar de ortho,’’ mompel ik. Ik weet ook wel dat het fout is wat ik deed, maar voor honderd of duizend euro ook wel, ik zal echt nooit naar de ortho alleen willen!,, Weetje wat? Ik breng jou met de auto naar de ortho, dan kan ik doorrijden naar me vrienden die dan op me wachten, en dan haal ik je later weer op, zo kun je je ook niet verdwalen want dan breng ik je,’’ roept me moeder. Ik knik zachtjes maar ben er absoluut niet mee eens, waarom moet ik nou een beugel? Waarom nu? Als ik vorig jaar nou een beugel kreeg was dat nog niet zo erg. Maar nu.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Roelien met ip: 86.82.7*
Op: 14/07/2006 11:33
kom op.. wil d'r niemand een reactie plaatsen?

Gepost door: Melissa met ip: 217.121.98*
Op: 14/07/2006 11:57
Whahah lollig Roelien

Gepost door: Roelien met ip: 86.82.7*
Op: 14/07/2006 11:58
thanxx!!

Gepost door: ber met ip: 82.93.114.*
Op: 14/07/2006 12:11
h.aaii!

leuk stukje

bye bye
hvj [/b]

Gepost door: Roelien met ip: 86.82.7*
Op: 14/07/2006 12:21
dankje berdien Ga snel ook schrijve liefferd


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |