Roelien

Het Paradijs, Met Sven!
Gepost door : Roelien met ip: 86.82.7*
Op: 14/07/2006 11:14
Moet je me nu zien! Ik als een idiote lafaard, ik stel ook helemaal niks meer voor!' denk ik voor mezelf. Ik sta voor me nieuwe spiegel, in me bikini. De hele dag had totaal anders kunnen worden. Met mijn vriendje zou ik vandaag gaan zwemmen, vandaar dat ik me bikini nog aan heb, ik had hem speciaal voor hem gekocht. We spraken vaak af, gingen naar elkaar toe, gingen samen een avond bowlen of naar de bioscoop. Maar we wouden vandaag allebij wat anders, iets meer naar de kant van relatie toe dwalen! Maar voor twee uur 's middags, dat was de tijd dat hij me zou komen ophalen, belde hij me af. Hij had me eigenlijk niet meer zien staan, en had ook geen zin meer, ik vond het erg raar omdat we wel hadden gesloten om samen verder te gaan. Als hij me nu niet had afgebeld zaten we misschien nu nog in het water, of waren we nu wat anders aan het doen. Waarom belde hij nou af? Was ik niet meer goed genoeg voor hem? Moet je me nou zien! Eigenlijk stel ik ook helemaal niks voor, ik snap hem als hij me niet meer zit zitten!

Ik zucht en besluit even naar buiten te gaan, even een frisse neus te halen, misschien dat het dan wat beter met me gaat! Ik loop de voordeur uit, zonder wat tegen me ouders te zeggen. ik loop richting de straat, tegen een hek leun ik achterover. Met me neus in de lucht hoop ik dat Rico me nog wel ziet staan, of zou hij het gelijk ook hebben uitgemaakt? Nouja daar zal ik dan wel snel achterkomen. Op dat moment word ik gestoord door me dromen. Er word met een zacht tikje op me schouder getikt. Ik draai me om en zie dat er een jongen voor me staat. Ik ken hem niet, maar hij ziet er echt heel erg leuk uit. Zijn mooie ogen lijken wel in vuur te staan omdat ze zo mooi glimmen, zijn neusje past mooi bij zijn mond die er erg smakelijk uit ziet!,, Hé, hallo,'' zeg ik voorzichtig.
,,Hoi,'' groet hij. Hij komt naast me staan en ik vraag:,, Wie ben je eigenlijk? Ken ik jou?'' ,, Nee, ik denk niet dat je me kent, want ik ken jou niet! Ik ben Sven en jij?'' vraagt hij terug, maar heel lief!,, Ik ben Naomi,'' knik ik. Er valt een stilte omdat ik ook niet weet wat ik nu moet zeggen, ik wil wel dat hij blijft, dat we nog uren blijven kletsen dus vraag ik maar:,, Wist je eigenlijk dat ik hier nu was?'' ,, Nee, maar ik moest van me moeder naar buiten, ik heb de hele dag zowat achter de computer gezeten,'' legt Sven uit. Ik voel dat hij me bewonderd, dat hij naar me lichaam kijkt.,, Heb je ook msn? Ik ben d'r verslaaft aan!'' zeg ik, natuurlijk wel om een reden. Misschien dat als we het over msn hebben dat hij z'n msn dan wel geeft!,, Ja, natuurlijk heb ik msn. Als ik een computer heb, en de hele dag er zowat achter zit, dan is het moeilijk om van msn af te blijven!'' lacht hij. Zijn lach is prachtig, hij ís gewoon prachtig!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Roelien met ip: 86.82.7*
Op: 14/07/2006 11:14
reacties mogen komen

Gepost door: Melissa met ip: 217.121.98*
Op: 14/07/2006 12:01
Mooi!

Gepost door: Melissa met ip: 217.121.98*
Op: 14/07/2006 12:01
Mooi!

Gepost door: Melissa met ip: 217.121.98*
Op: 14/07/2006 12:01
Oeps beetje 2 x gegaan

Gepost door: Roelien met ip: 86.82.7*
Op: 14/07/2006 12:06
whahah Melissa is niet erg,,

Gepost door: Melissa met ip: 217.121.98*
Op: 14/07/2006 12:07
Hihi okee.

Gepost door: Roelien met ip: 86.82.7*
Op: 14/07/2006 12:08
gekkiee

Gepost door: Melissa met ip: 217.121.98*
Op: 14/07/2006 12:12
Ik ben gek.

Gepost door: Roelien met ip: 86.82.7*
Op: 14/07/2006 12:22
duhhhahah grapjee

Gepost door: Roelien met ip: 86.82.7*
Op: 14/07/2006 14:03
ff weer een stukje erbij van me verhaal

Eindelijk vraagt hij wat ik zo had gehoopt:,, Dus jij hebt ook msn he, mag ik die? Of vind je dat ik dat maar in moest houden? Ik bedoel we kennen elkaar nog geen kwartier lang.’’ ,, Nee, natuurlijk vind ik dat niet erg. Leuk zelfs misschien,’’ glimlach ik en geef me msn aan hem.,, Ik denk niet dat ik dat ga onthouden maar dat zie ik dan wel weer,’’ zegt Sven. Ik lach wat terug en zoek ondertussen woorden die erbij passen. Er valt even een stilte. Ik voel me best wel opgewonden bij hem, hij is zo mooi!,, He heb je nu nog wat te doen?’’ vraagt Sven dan aan mij.,, Eh… nee niet echt geloof ik,’’ zeg ik maar.,, Oke, leuk. Wil je wat doen dan? Ik weet een heel leuk, gezellig plekje waar we heen kunnen gaan. Het is bij een meertje, haast niemand kent die plek, maar dat is ook niet zo gek want om er te komen moet je door bosjes heen. Ik had eerst daar toen ik jonger was een hutje, en zo kwam ik tot ontdekking dat daar een meer lag. Het is daar vet chíl en… nouja je moet het gewoon zien! Kom mee,’’ vertelt hij. Ik luister erg geïnteresseerd! Want dat ben ik ook, ik zou echt niet dat kunnen weigeren. En dat zal ook nog eens betekenen dat we dichter bij elkaar zijn, wij alleen samen daar!,, Oh, lijkt me een super idee,’’ zeg ik met een glimlach. Eerst zou ik ook gaan zwemmen, maar dan met Rico, maar nu is het nog geen twee uur later en ga ik straks zwemmen met Sven!

Het was inderdaad niet zover weg, eigenlijk kan ik er ook wel eens gewoon heen, zonder hem. We proppen ons door een bosje heen en ik maak een diepe zucht. Wat is dit schitterend zeg! Echt prachtig, de sfeer is erg ontspannen en je hoort er haast niks van. Een paar vogeltjes die in de lucht wat rondfluiten en kikkers aan de kant van het water die je zacht hoort kwaken. Je zou denken dat het water vies zou zijn, heel modderig achtig. Maar dat is het juist helemaal niet, het ziet er helder uit, net of het word onderhouden met gloor.

,, Nou Naomi, kom je er nog in of niet?’’ roept Sven naar mij. Ik had al helemaal niet in de gaten dat hij het meer al in was gerent, ik had me gedachten zo bij de omgeving dat ik hem even was vergeten. Ik richt me gezicht op hem en
lach:,, Rustig maar jij, ik kom eráán!’’ Ik schop me slippers uit en ren naar het water. Maar plotseling blijf ik wel even bij het water staan, ik moet even voelen hoe warm het is.,, haha, denk je dat het water soms koud is?’’ lacht Sven mij uitdagend aan. Ik grinnik naar hem en ren alsnog het water in. Grijp Sven bij zijn nek en zwem dan gauw weg.,, Ik pak je wel, ik krijg je wel!’’ roept hij lachend naar mij. Ik geniet heel erg, zoals hij zei is het hier zo mooi, en het mooiste is ook nog dat ik bij hem ben. Ik samen met hem, verder helemaal niemand om ons heen, wij samen zijn beland in het paradijs!

Gepost door: Roelien met ip: 86.82.7*
Op: 14/07/2006 14:04
weer zijn de reacties altijd welcom bij mij! hahaha


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |